התקשרו: 052-8973306

קריוקי לאירועים

כיצד לבחור חברה להשכרת ציוד קריוקי?

הישראלים אוהבים קריוקי והתחום צובר תאוצה כל הזמן. יש משהו בפעילות הזאת שגורם לאנשים להיפתח ולהביע את עצמם ללא פחד – וזה נכון אפילו לאנשים ביישניים יחסית. ידוע כבר שצחוק ושירה גורמים לשמחת חיים ולתחושות של התעלות ואושר, וקריוקי לאירועים בהחלט משלב את שני האלמנטים הללו. חברות רבות בארץ מספקות שירות של השכרת ציוד קריוקי. כיצד תדעו באיזו חברה כדאי לבחור ומה באמת כולל השירות?

לקרוא את האותיות הקטנות

ערכת קריוקי היא שם כללי ורחב לחבילת מוצרים שתקבלו ותאפשר לכם ברמה זו או אחרת לשמוע מוזיקה ולשיר איתה באופן אינטראקטיבי. יש לוודא בדיוק מה כוללת החבילה, על מנת שלא תקבלו ערכת קריוקי שהיא דלה, לא מתאימה לכמות האנשים, לא מתאימה לצרכים שלכם ולמה שאתם רוצים להשיג. אל תתאכזבו – תוודאו! לחברת "קריוקי טיים" יש מספר ערכות קריוקי בהיקפים שונים. קריוקי SMALL, קריוקי M, קריוקי L – ועוד. בערכה המקיפה ביותר תקבלו רמקולים, חצובות, מיקסר, מקרן HD, מסך כולל חצובה, מיקרופונים, מחשב נייד וחוברות שירים מעודכנות.

ציוד חדיש ומתקדם, רשימת שירים מעודכנת ושירות לקוחות

כשמדובר בקריוקי, חשוב לוודא מספר דברים בנוגע לחברה שתעבדו איתה. בראש ובראשונה, חשוב לוודא שמדובר בציוד מתקדם ומשוכלל, בעל איכות שמע ואיכות הקרנה גבוהה. אתם לא רוצים לקבל ציוד בינוני ומטה שלא יספק לכם חוויה איכותית. מעבר לכך, כדאי לוודא עד כמה מעודכנת רשימת השירים ועד כמה היא רחבה ועשירה.

בנוסף, ציוד קריוקי לאירועים עשוי לחוות תקלות כמו כל ציוד אלקטרוני אחר – לכן חשוב לוודא שהחברה עובדת מסביב לשעון ותוכל לשלוח נציג תמיכה, במידת הצורך, בכל שלב של האירוע.

חברת "קריוקי טיים – המומחים לקריוקי" תשמח לעמוד לרשותכם. ניתן ליצור איתנו קשר דרך מספר טלפון 072-3929990. בינתיים ניתן לקרוא יותר על ערכת קריוקי L שלנו כאן.

.

מלאו את הפרטים, ונחזור אליכם עם כל התשובות...

Call Now Button דילוג לתוכן